Godmorgon i morgonruffset!

Godmorgon i morgnruffset!
Själv är man pigg och vaken eller INTE!
Trodde att jag skulle börja halv fem idag och var uppe sent igår kväll då det visade sig sen att jag börjar 07:15 så jätte pigg är  man.


Idag ska jag inte göra mycket, ringa ett par viktiga samtal
Och jag misslyckades totalt med maten igår också det får jag ju inte glömma att säga.
Receptet stod där 3/4 delar kinesisk soya. Jag trodde det var nästan 4 deciliter soya.
så ne det blev inte gott!


Tror ni att jag är bra på att laga mat eller?
I och för sig så är jag nog bättre än DIG på att laga mat!





Kommentarer
Skickat av: Anonym

4DL HAHAHA!!!!!!! Jag tror dig. Du är inte så bra på det där va? hihi

2009-08-21 @ 19:31:13

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0