Fyfan, det var mycket.

Ush idag har man gjort av med pengar, eller rättare sagt skrivit på så att det kommer gå åt pengar.
men är det det som krävs för att gå ner i vikt så hoppas jag att det ger någonting.
Patrik kommer antagligen få spader när han kommer hem från sin match, men hoppas att han förstår att jag verkligen verkligen vill gå ner i vikt.
Det här kommer få mig att må så bra.!
Och nej jag ska inte börja med piller om detta nu hjälper så ni kan sluta oroa er.  :)

Jag ska iallafall börja med vanlig styrketräning och specifiera mig på mage och armar, sedan ska jag också vara med på spinning passen, så detta kommer bli så roligt.
Ska dit igen på Torsdag 18:15!

Tror ni att jag kommer lyckas ?


Jag och min bästa vän Sara år 2006/2007 någonting.



Kommentarer
Skickat av: Malin

Klart du kommer lyckas. :)

2009-08-25 @ 20:56:49
Skickat av: Emma Damm Drawings

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en dag som denna? Jag Skulle behöva lite hjälp på bloggen min, vilekt utav mina egendesignade motiv tycker du ska tryckas på nya linnen?

2009-08-26 @ 12:10:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Skickat av: Fredrik.S

Duktigt du har varigt gumman lilla. Kram

2009-08-26 @ 12:12:50

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0