Vafan är påsk egentligen.

sv:Jag ställde mig frågan " Vad är det att fira påsk "
Påsken firar man för att det var dagen då Jesu uppstod, vilket jag absolut inte tror på.
Vet att när man var liten längtade man jättemycket efter påsk för att på morgonen leta efter påskägget som haren hade gömt.
Idag ser jag på påsken som ingenting, det var inte meningen att vi skulle hem till min mormor och äta ( egentligen en vanlig middag ) men nu blev det så tiden räckte till.
Påsk är ingenting man firar om man inte har barn tycker jag.




Kommentarer
Skickat av: Malin

Det har du rätt i.. Speciellt inte om man inte är troende.. :) Men det har väl gått lite i överstyr med vissa saker..

2009-04-16 @ 09:35:26
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0