Tyskland

Hej!
Igår så kom vi hem från Tyskland och det var jättekul att vara där.
Vi åkte hemmifrån vid åtta tror jag klockan var och steg på båten ca 9.
Vi alla stack upp till baren direkt men efter en timma eller något så ville Maik och Patrik lägga sig så jag och cecilia stanna kvar och surpla vin, och fy vilken huvudvärk jag hade dagen efter.

När vi kom fram till Rellinger där vi skulle sova över så direkt så letade vi upp ett fik och åt frukost utomhus jättemysigt för vädret var underbart.
Men allt var så stressigt för dem skulle iväg och handla alkohol till fotbollen plus att jag fick skoskav utav mina skor så snabbt in och handla plåster haha.
Körde Patrik och Maik till maiks kompis där dem skulle pimpla öl tills fotbollen börjar och vi stack in till Hamburg och shoppade!
Och guuud så stort det var hade velat ha den shopping staden fast med betydligt mycket mindre folk.
Kände mig som en riktig turist tog kort på byggnader och ja lite så men som sagt jag var ju en turist.
Dem hade en slags taxi som var som en cykel bur. Chaffören trampade så satt man där bak i en liten bur.


Lite öl på hytten skada ju inte



Dagen efter på båten var inte så pigg på att gå upp



Vårat hotellrum, det såg ut som om att det var en vindsvåning rätt så mysigt



Patrik utanför vårat hotell



Jag på samma ställe



Jag skriver lite mer sen om vad jag handlade och lite så och vad vi gjorde när dem var och kollade på fotboll.
Känner att det blir lite för långt inlägg annars.
Kram så länge.!


Kommentarer
Skickat av: Camilla

låter som om ni haft det kul :) mer bilder!



haha klart jag är kär! superförälskad! :D

2009-04-06 @ 20:14:49
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: MICKIS

vad mysigt , hoppas ni hade trvligt, ni hade tur med vädert:D

2009-04-06 @ 21:17:18
Skickat av: sara

Ser ut som att resan vart jätte bra :)

Gå in och kolla min blogg, lagt upp ultraljudsbilderna nu!!:D Ser inte så jätte tydligt..ser bättre i verkligheten så du får se då också:) PUSS

2009-04-07 @ 09:20:28
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0