Shoppingen!

Efter vi hade shoppat inne i Hamburg så åkte vi till en affär och handlade två flaskor vin och gick upp på rummet och drack utav det sedan bar det av till en grekisk restaurang där det bjöds på osu "stavningen" en shot iallafall och det smakade inte gott.
Sen fick man även en när man hade ätit klart plus lite vin på det ja då kan man se ut så här när man ska försöka vara fin och skicka ett kort till sin pojkvän
"Mycket man kom med på bilden menar jag"



Så nu kommer lite vad jag handlade.


Min underbara klänning som jag först hängde tillbaka men som vi sen gick tillbaka och köpte och tur nog var det för jag hade ångrat mig totalt!
Tänk er när man är brun och fin !



Min andra fina klänning älskar färgen på den, man får nog ha ett par leggins under men den är super skön och jättefin tycker jag!
Tyckte det var lite coolt med flätorna.



Super sött underklädes set.



Patriks tröja, tror han har alla färgerna nu perfekt då kan han använda alla till olika saker.



Och en pike tröja fick han också!



Nå detta gick faktiskt på en del kronor, köpte ett par skor också glömde ta ett foto men det blev så klart ett par pumps vad annars när det gäller mig.

Vill bara veta vad ni tyckte om klänningarna för jag är så nöjda med dem.



Kommentarer
Skickat av: .sandra

Den första klänningen var supersöt! :) Tur att du köpte den. Var den dyr?

2009-04-06 @ 20:52:37
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: .sandra

SV: Men Jennifer då!! haha, du klarar väl av att göra en fruktsallad själv? ;) Du kan få härma mina tips.

Tyckte att du gjorde ett bra val som köpte den! :)

2009-04-06 @ 20:57:31
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: eja

den blommiga var jätte fin, den andra var mer vardaglig och är nog fin när man e brun:D

2009-04-06 @ 21:14:25
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: monika

super fin klänning den svarta! Verkligen. Inte många som har en sån!

2009-04-07 @ 06:54:51
URL: http://monikafriberg.blogg.se/
Skickat av: sara babe

ääälskar den korallfärgade med flätan, superfin!

2009-04-07 @ 10:40:54

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0