Kläder

Har glömt att lägga upp också de kläder jag köpte härom dagen jag och Carro var på Väla.
I lördags rättare sagt.
Det var en snabb visit på väla men ändå lyckas man hitta någonting.

Vi var även på konfirmation på eftermiddagen/kvällen hos Patriks kuisn, fick åka med Carro eftersom Patrik var på fotbollsmatch men det gick lika bra det.
Tiden gick snabbt.
Sen på vägen hem körde andreas på ett djur och då kalla patrik sin bror för djurdräpare!

En sommrig klänning




En sommrig kjol som jag antagligen ska lämna tillbaka, den var lite för lång.
Gillar inte långa kjolar






Kommentarer
Skickat av: sara

Vad fint :)

2009-04-27 @ 17:27:52
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: mickis

den första är söt kollat på den också den andra var fin men ser ut att vara lång, långt över knäna? söt men lång som du säger. jasås jag var i stan en HEL dag hitta ingen inte på gina heller fanns inget vit och svart?

2009-04-27 @ 17:39:35
Skickat av: .sandra

Jätte söt klänning! :)



SV: Klart du klarar av att gör en smoothie. Super enkelt! Jag använder mig av en mixerstav, men en vanlig mixer går lika bra. :) Häll i det du vill, och som låter gott. Typ banan och jordgubb, eller kanske hallon? Kiwi, äpple, ja allt funkar. Bara att använda fantasin. Sedan får du tillsätta lite vätska, vatten, juice, eller mjölk. Smaken är som baken, så det är bara att testa sig fram. :)

Nyttigast blir ju såklart banan, jordgubbar och mjölk. ;)

2009-04-28 @ 13:21:37
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0