Ikea!

Hola!

På fredag kommer mamma med familj hem från Thailand, snacka om att två veckor har gått fort.
Var även en liten fågel som viskade att dem hade köpt inne på Phuket Town där det är riktiga saker en Manchester United flagga och en United nyckelring till Patrik, sen hade jag fått två Ed Hardy T-shirt´s och ett linne av samma märke, men det är fejk mina saker.
Men vem ser det inte jag iallafall.!


Igår var vi på IKEA och handlade för 1500 tror jag det var, fyfan.
Men inte en krona behövde vi lägga ut på det.
Det blev lite nya saker till köket tex en lampa,skålar,äggkoppar spottar till köket och brödkvael ja lite allt möjligt.
Jag undrar varför man (jag) alltid handlar en korv med bröd när jag går ut därifrån, är det för att den bara kostar fem kronor eller är det för att jag är hungrig?



Spottarna som ska sitta under skåpen i köket (dyra)



Lampan hade jag ingen bild på eftersom den inte är ihopskruvad men så här ser den ut


Kommentarer
Skickat av: .sandra

fina saker! :) Jag älskar IKEA! Var där nyss och köpte lite nya möbler till Tobbes rum.

Men vill också flytta hemifrån så jag har mer rum än bara mitt att köpa saker till. :D

2009-04-07 @ 15:35:04
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: dennis

ja gillar ikea det e mycvket finna saklrer tryerna e finna med

2009-04-07 @ 16:14:53
Skickat av: Anonym

ja gillar ikea det e mycvket finna saklrer tryerna e finna med

2009-04-07 @ 16:15:36
Skickat av: emma

haha, det va la änna inte bonnigt ;))

Mkt snygg lampa ni inhandlat!

2009-04-07 @ 21:36:53
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Skickat av: Jessica Kihlbom

Vi har också sånna skålar snygga men blir repiga direkt.!

2009-04-13 @ 15:25:33
URL: http://jessicakihlbom.blogspot.com

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0