60-50

Idag ska mitt första träningspass ensam sätta igång.
Ni får tycka att det låter hemskt men jag tycker detta är skitjobbigt.
Innan jag träffade Patrik vägde jag ca 50 kilo, nu väger jag 60 kilo.
Ja jag ska alltså ner till 50 kilo igen, helst innan min 20-års dag som äger rum 17 Juli.

Jag simmar ju redan med Carro vissa dagar men det känns inte som att det blir av varje vecka, vet inte varför
men iallafall så ska jag ut och springa dem dagar som Patrik är och tränar eller har match så det blir 3 dagar i veckan, sitter ändå bara framför datorn eller tv-n.

Det jag hatar är att jag aldrig har varit "mittemellan"
Innan jag träffade Patrik sa många att jag behövde gå upp i vikt nu är det tvärtom känns det som.
Ingen som har sagt att "du måste gå ner i vikt du är fet" men en person i min familj fick mig att inse att jag måste ner i vikt.

Så idag blir det en springtur sedan duschen och en titt framför tv-n



En före och en efter gissa vilken   ( Svårt va? ) Detta är från två födelsedagar åren efter varandra så hur ska den tredje se ut nu då ?



Kommentarer
Skickat av: camilla

tycker du e fin som du e! :)



sv. nää, jag beställde en sexleksak på ett homeparty för 2 månader sen och har FORTFARANDE inte fått den! bu

2009-04-28 @ 17:02:44
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Carro

Ser ingen skillnad. Mer än att Pudan har längre hår och att han orkade raka av sig skägget på den tiden.HaHa

2009-04-28 @ 17:05:04
Skickat av: Isabella

tycker du ser bra ut som du är nu! du behöver varken gå ner eller gå upp i vikt..

2009-04-28 @ 17:28:08
Skickat av: dennis

du e finn som du e

2009-04-28 @ 18:22:04
Skickat av: Malin

tycker du är super fin.. ser igen skillnad på bilderna.. men du är lika fin på båda.. 60 kg är ju ingenting.. tänk då mig är jag sumo då ?? :D:D

2009-04-28 @ 18:23:15
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com
Skickat av: sara

Du är fin som du är gumman!

Men det viktigaste är att man ska känna sig bekväm i sig själv så förstår dig ... det är ovant och jobbigt när man går upp i vikt. Tänk på mig som inte kan göra något åt det, än:P

2009-04-28 @ 21:00:46
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: .sandra

Jag tycker att du är fin som du är. Och jag ser faktiskt ingen större skillnad. :) Hur lång är du? Jag menar, 60kilo är inte mycket.

2009-04-29 @ 22:35:32
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0