Tidig dag

Slutade redan klockan 14 idag rätt så skönt för jag vet vad som väntar mig imorgon och på fredag jo övertid!
Patrk hämtade mig och vi drog och handlade lite kakor för patriks papa och hans tanta ska komma på besök
ikväll klockan 19. Sen så har vi bara haft det lite mysigt och haft maraton med OC.
Vi hade glömt av våran tvätt tid idag också så det blir ombokning av det tills en tidig dag nästa vecka för helgen är rätt så full.
På fredag jobbar man ju sen så funderar jag på att åka till Sara för att surpla vin eller så blir det på lördag.
På lördag ska patrik ut med sitt fotbollslag så finns ingen tid till att städa eller åka till väla och shoppa.

Och nu känns det riktigt att hösten börjar närma sig det blir mörkt mycket fortare ute och det är grått och mulet tycker det är så mysigt Vad är det bästa med höstenn





Nu ska jag till tv-n för att vänta på Lotto dragningen så att jag kan bli miljonär har nämligen spelat så håll tummarna.!





Kommentarer
Skickat av: Roger

Hejje där!



Tack för gratulationen förra helgen, lite sen är jag men bättre sent än aldrig.. ;)



Hoppas att du och killen får en mysig helg.. :)



/Rogge

2008-09-12 @ 20:39:02
URL: http://www.stardustblog.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0