Uppdatering

I helgen har jag haft fullt upp darför jag ej har skrivit någonting så då tar vi en uppdatering igen!

29/8
Fredags jobbade jag till klockan 20:00 blev 3 tim övertid när jag väl kom hem till Patriks mamma ( vi skulle passa hunden över helgen) så ville jag bara gå och lägga mig.
30/8
Fick mina små smörgåsbullar på morgonen darför jag älskar lördags morgonar ( stavas det så? )när man vaknar så frågar Patrik om han ska åka och köpa sådanna ja visst ska du det älskling!

Vid två tiden tror jag klockan var så åkte vi hem till lilla Nova så fikade vi där sedan hem in i duschen och göra sig iordning för DiscoBowling med Patriks syster och hennes kille. Och jag kan ju passa på och säga också att jag vann med hela 255 poäng på två serier. Patrik trodde att han skulle vinna men icke sa nicke. Glömde säga också att före detta så var vi och åt Pizza (kebabpizza)
31/8
Då var vi ute och åt med patriks bror och syster med respektive och mormor och morfar. Gissa vad jag åt? Plankstek med ryggbiff mums kan jag säga.
Kan säga också att Patrik åt en Black & White såg riktigt gottit ut.
Efteråt så åt alla efterrätt förutom jag och hans mormor och morfar, det skulle inte gå att få ner en glass just då.
Idag är Patrik på arbetsintervju, han vantrivs på sitt arbete som han är på nu,om han bara hade fått lite lite mer i lön så hade han nog stannat kvar men han får verkligen en jättedålig lön om man tänker på att han har jobbat där i över tre år. Vill tyvärr inte skrika ut den men det går runt för oss i allafall men som sagt lite mer hade inte skadat så hoppas att det går bra idag.





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0