Söt?

hittade en sida där man kunde se hur sitt framtida barn kommer se ut. Absolut det verkar ju skitroligt så jag ladda upp kort på mig och Patrik självklart.
Och så sött resultatet blev.
Vi får vänta och se om resultatet stämmer i några år men ändå haha!
Det roliga är att den tar typ vissa saker från våra ansikten och blandar det så dem är ju inte helt ute och cyklar.
Såg på sidan några andra kort någon som hade laddat upp och bebisen såg ut att vara 40 år så ja kanske stämmer lite :)

Bebis med min älskade Patrik




Provade med min idol men njea tror inte detta föredrar mitt och patriks
robbie williams





Visst ska jag ha barn med Patrik ?




Kommentarer
Skickat av: Camilla

haha cuuute! ;)

2008-09-18 @ 19:32:50
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0