Söndag

Igår så var vi hos Micke och Johanna vi började kvällen med att spela Poker och gissa vem som åkte ut först?
Jo jag, alltid samma visa. Sen att jag är en dålig förlorare gör ju inte saken bättre menmen.
Vann gjorde Johanna.
Sen så gick vi ner till Thai restaurangen som vi har vart på innan med dem där jag tog en friterad kyckling med sötsursås det var jättegott.
Sen gick vi vidare till Torstsens en liten pub där satt vi och pratade skit tillsammans med en redbull vodka fast som sen slutade med en tequila för Patriks del.
Sen så kom Sara och Melissa med, det var jättekul att träffa henne var länge sedan får åka hem till henne någon dag.

Idag har jag sovit fram till klockan två inte gjort någonting vi har haft maraton med OC såklart och nu ska jag äta nudlar sedan lägga mig.









Kommentarer
Skickat av: Roger

Hejje där! :)



Tackar för gratulationen! :)



Hoppas att du har haft en bra helg... :)



kram

/Rogge

2008-09-08 @ 00:49:49
URL: http://www.stardustblog.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0