Skrämmande

Har precis kollat på " The X Files - I want to believe "
Det var rätt så läskigt att kolla på den ensam speciellt den där låten som alltid spelas i början redan då funderade jag på om jag skulle stänga av. Jag menar det börjar mörkna ute och så sitter
man helt ensam.
Kan säga att det var ingen höjdar film men absolut lite så att det kryper i nerverna på en. Kom och tänka på det efter åt att man sitter ändå helt klistrad för det är verkligen spänning ända till filmens slut. Kan mest rekomendera den som om att man inte har någonting annat att göra då passar den utmärkt men man ska nog iallfall vara två st.




Betyg 3 / 5  pga att den var så spännande.
















Kommentarer
Skickat av: Camilla

tack. :) nja de e så mkt just nu så jag vet själv knappt ut eller in

2008-09-04 @ 08:07:55
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0