Shoppat lite iallafall!

Så då var man precis hemkommen
måst börja med fiket som vi stannade på det heter Ebbas Fik och det var de största kakorna jag någonsin har sett.
Jag åt först en jättestor ost och skink bauguette (
stavas det så? ) sen en jättestor drömkaka.
Cafét var inrett i typ 50-tal så det var hur mysigt som helst. Dem hade en sådan där musikmaskin jukebox tror jag det heter som man har sett i grease filmerna och där stod den och man kunde stoppa i en liten peng för att få höra lite beatles eller elvis.
Man fick tyvärr inte ta kort där inne menmen.
När jag och sara återförenas någon gång så ska jag ta med henne dit!

Men jag handlade lite iallafall. Här är en väst från gina tricot och ett halsband och sedan en tröja från H&M som man kan ha under västen




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0