Priset!



Nu kom jag nyligen innanför dörren och där låg ett väl inslaget paket och jag visste direkt att det var från tävlingen som jag vann!
Så snabbt gick jag och la av mig mina saker och öppnade det och jag måste säga att det var snyggare än vad jag trodde att det skulle va så jag blev ju ännu gladare!
Men fick med en cool väska också, den ser väldigt platt ut men jag har precis väcklat ut den.
Jag använder inte direkt sådanna väskor men lovar att den kommer till nytta någon gång!


Jag skulle också villja annordna en slags tävling?


Idag ska jag ha stor städning här hemma åker imorgon direkt efter jobbet till Borås ska bli roligt att komma till Borås lite.
Men jag vet fortfarande inte vad man kan köpa till morfar i 70 års present.

Nej nu ska jag till dammsugaren och golvmoppen och diskborsten.
Hörs antagligen ikväll kanske.

Kommentarer
Skickat av: .sandra

Jag ska hälsa honom. Eller ja, jag vet ju redan hur det har gått för onom eller så. :P

2008-09-18 @ 17:08:50
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: syster

va ska du till borås :D har du tid att ses :) ? o just det , jag har inga pengar på mobilen , det är därför jag inte har svarat hehe puss <33

2008-09-18 @ 17:32:11

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0