Ögoninflammation?

Sist jag minns att jag hade det var tillsammans med Sara i gymnasiet vi såg ut som om att vi hade knarkat i ca fem år eller någonting men ändå ville vi inte gå hem. Fråga mig inte, skolan vad väl rolig kanske!
Så ja idag är jag hemma från jobbet, det är så typiskt för att denna vecka hade jag sett fram emot att jobba säger inte varför kanske senare!
Men så är det alltid någonting som går fel, trodde i och för sig att jag skulle åka på förkylning eftersom jättemånga har råkat ut för det men icke. Vet ju inte om det är ögoninflammation men jag menar det är ju inte pollen iallafall.

Så vad ska man hitta på idag eftersom att jag städade igår? kanske gå och köpa ögonskölj ( tips från mormor )
just nu hade jag velat gå till affären och handlat fil och mussli men jag kan inte gå ut så här det är jättehemst.!
Och det bästa är att Patrik har tatt med sig brödet till jobbet fy!


Vill tillbaka, våfat första stopp på våran utflykt i Thailand har ni sett vattnet ;)




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0