Grattis syster!

Idag blir Mollie 10 år
herregud vad tiden går fort minns ju när hon var en liten bebbe tyvärr så ska jag och Patrik inte åka upp förräns nästa helg 20/9 för då blir det kräfskiva. Då blir det present till Mollie också. Vad kan man köpa till en 10 åring?
Hon kan vara den sämsta systern i hela världen men sammtidigt så är hon världens bästa syster. Hon har sina stunder då hon bara ska irritera och störa och säga en massa fula ord som hon lär sig ifrån skolan vilket absolut inte fanns när man själv var så liten ( orden ), det är tex sådanna ord som "När mamma och pappa gör barn" fast ett lite fulare ord sedan åker långfingret upp också, jag visste inte ens vad det var när jag var 10 år gammal !? Lika dant man märker också att det går absolut inte att tömma blåsan bakom mammas bil utan det måste vara skydd runt om så att ingen ser en, själv när jag var liten brydde jag mig inte om det? Är det bara jag som är konstig eller förändras tiden tillsammans med åldrarna?




Idag fick jag min klänning härifrån och den sitter jättefint på tycker jag, kanske något kort men jag ska ju inte direkt böja mig fram eller något och sitter man ner så syns det ju ändå ingenting. Slänger upp ett kort senare.

Kommentarer
Skickat av: liene

sv: Skönt att höra att jag inte är den enda som alltid får sitta. fast jag vet ju att det finns flera:P



Syskon är väl såna, man både blir irriterad på dem som på samma gång gillar man dem.

2008-09-12 @ 19:24:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Skickat av: Erica,

svar: okeey, vi får hålla tummarna för att det blir London =).



Söt bild =)

2008-09-13 @ 19:01:06
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Skickat av: robin fröström

Hej Jennifer.

Jag vill gratta dig genom att berätta att du är vinnaren av plånboken från min tävling tillsammans med walk on water. Om du skickar över din adress till min mail, [email protected] så ska jag meddela företaget så att du får hem ditt pris.



MVH Robin Fröström

2008-09-14 @ 22:29:29
URL: http://www.stilrobin.com

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0