Full som en kastrull.




Då har vi precis kommit hem från Borås.
Kvällen igår var rätt så lyckad kräftorna var jätte goda och mamma hade gjort en räkpaj också men den var inte av min smak.
Finns väl inte så mycket att berätta mer än att det var fest.
Kan dra dem tre "roligaste händelserna under kvällen"

1 - Mathilda min faster bli alldeles för full så hennes man får leda henne hem.
2- Marie min faster smyger med mintun tills vi kom på henne
3- Juha min gammla granne ställde sig och dansa moonwalk och robot dansen.

Före allt det här så var vi inne i Knalleland och Patrik hittade ett par jättesnygga skor inne på Eurosko men lönen kommer på torsdag.
Men han fick med sig två särp och jag handlade bara en tröja till Morfar som fick det i 70 års present.Sen så åkte vi hem till mommo och moffa och åt middag jättetrevligt. Fick med mig ett kort på när dem förlovade sig. Nu ska jag gå och kolla på tv för Patrik är på fotbollsmatch.

Mormor och Morfar



Mamma och våran roliga Granne






Kommentarer
Skickat av: Camilla

låter som om ni haft det perfekt sedan det där idiotiska förra helgen ;) keep up the good work!

2008-09-22 @ 14:50:34
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0