Mamma Mia 2008 igen

Nu sitter jag och sjunger allt vad jag har på Mamma Mia soundtracken hur bra som helst!
Tror inte att det spelar någon roll om man lyssnar på orginalen eller nu när det är andra som sjunger som i  filmen det är lika bra ändå.
Ikväll ska jag kolla på " Vem kan slå Filip&Fredrik" tror Filip stavar sitt namn så. Måste bara tillägga att det muskelberget som var med förra veckan var ju inget att ha, han var ju inte bra på någonting? Hoppas att det kommer någon bra och smart ikväll.

På lördag har ju mamma och dem kräftskiva i Borås, antagligen ska vi dit och dricka snaps och slaffsa i oss kräftor.
Fast jag tar nog hellre vin, det är ju lite tråkigt att jag och Patrik inte åker till Borås så ofta men den här gången ska vi hälsa
på mormor och morfar också. Morfar fyller ju år också den 27 han blir hela 70 år. Får se om det blir Hawaii som han lovade för ca ett halvårsedan ! man kan ju alltid hoppas. Dem två gör mig så glada jag tror aldrig att jag har vart arg på mina morföräldrar varför är det så ?

Ur Mamma Mia 2008





Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey
Id heard about you before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, youre a love machine
Oh, you make me dizzy

Honey honey, let me feel it, ah-hah, honey honey
Honey honey, dont conceal it, ah-hah, honey honey
The way that you kiss goodnight
(the way that you kiss me goodnight)
The way that you hold me tight
(the way that youre holding me tight)
I feel like I wanna sing when you do your thing





Kommentarer
Skickat av: syster (:

Aah , jg blev helt kär i den filmen när jag såg den :D haha gick och sjöng abba låtar i en vecka efter :P .

2008-09-16 @ 19:00:42
URL: http://josefiinnoren.blogspot.com
Skickat av: .sandra

Jag älskar den filmen! Lite töntig kanske, men man blir så glad av den! :D Jag har gått och sjungt på alla låtar sen jag såg den.

2008-09-17 @ 22:35:29
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0