Då var allt klart.

Nu har jag precis beställt en klänning från Stylebystars jättefin, har letat efter en sådan här klänning jätte länge så nu får vi se om den blir fin på när den väl kommer i brevinkastet.
Skulle hitta en klänning inför Ladies Night den 25 Okt i malmö som jag och patriks syter och hennes vän ska gå på längtar faktikst jätte mycket!
Klänningen var rätt så dyr men jag kom på att jag inte behöver köpa ett par nya skor utan kan ta mina gamla som jag använt två tre gånger kanske.
Biljetten vi köpte till Ladies Night var en " Deluxe Biljett" vilket betyder att vi får en middag före föreställningen alldeles perfekt tror att det skulle vara någon skaldjurstallrik.
Klänningen får ni se när den kommer!

Något sådant här kanske ;)



Idag ska vi till Micke och Johanna i ängelholm jag tänkte om jag kanske skulle be Patrik om jag får sticka upp snabbt till Sara var ett tag sedan.
Skulle hängt med Sara ut idag men jag orkar inte eller jo jag orkar men jag känner inte för att bli full, och hur kul är det att gå ut nykter? då kan jag inte dansa.
Men sara nästa lördag kanske vi kan gå ut?






22 Dec börjar närma sig, är det fortfarande på tankarna?
Jag älskar dig
2007-02-22 Bästa dagen i mitt liv

Kommentarer
Skickat av: Camilla

bilder upplagda!

2008-09-06 @ 12:56:24
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0