Uppdatering!

Dålig på att skriva igen.

I Fredags så var jag på jobbfest nere i Malmö.
Håkan drog med mig var inte meningen med att jag skulle hängt med men sen så tänkte jag att ja det kommer säkert bli roligt och visst hade jag rätt!
Vi kom dit vid 19:15 och med en gång fick vi en flaska öl och en förrätt som var någon slags skaldjursröra med ett rostat bröd, sen efter det så var det dags för mat och det var potatisgratäng ryggbiff,kalv och lamm och lite annat och efterätt var det glass och tårta hur gott som helst!
Sen så drog dem igång musiken och baren öppnades det var jättetrevligt det var gratis drinkar hela kvällen/natten.
Men det var verkligen jätteroligt och trevligt man fick ju träffa dem som man ringer till från jobb så. Sedan drog vi till hotellet där alla skulle sova och lika så där så blev det ju en öl sen kom Mike Cecilias gubbe och hämtade hem oss vi var väl hemma vid 04 tror jag klockan va.
Dagen efter vaknade jag runt tio och jag kände mig allvarligt talat fortfarande full. Är det inte hemskt när det blir så  ?
Vi skulle nämligen till Löddeköpinge till ett köpcenter så upp och hoppa!

Idag har vi vart och handlat och ja det blev för rätt så mycket.
Det är väl inte så mycket att säga om det visar lite bilder på ett par byxor jag köpte och ett par skor som Patrik köpte dem ser små ut men det är storlek 44 sen så köpte han ett par byxor från Carlings också!
Vi köpte även nya sängkläder. Satin gud så skönt


Patriks nya skor!



Mina gråa bralls!



Och här är ett kort på när jag klippte Patrik visst är han söt!



Nu ska jag tillaga kyckling



Kommentarer
Skickat av: Ellinor

du får faktiskt ta o skriva lite oftare hörrö du :D

2008-10-06 @ 23:33:22
Skickat av: Malin

Uppdatera! :P

2008-10-10 @ 19:23:28

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0