Hjälp mig någon?

Jag behöver hjälp med lite tips på vad jag ska klä ut mig till nästa helg, vi är nämligen bort bjudna på Halloween fest och utklädnad är ett måste! Men vad ska man vara för någonting då? Jag har grubblat och tänkt jag vill inte vara det gamla vanliga " Scream, djävul lie mannen".
Det här året vill jag vara något komiskt! Jag fick ett bra tips från Bella att Patrik kunde vara Shrek och jag Shreks fru Fiona, men njea lite fjompigt att klä ut sig som att man är tillsammans också!

Så snälla hjälp mig med lite tips?!

Nu är det helg och vad händer imorgon?
Jo Ladies Night, det ska bli så roligt har längtat jättemycket efter denna dagen.
Vi ska vara där klockan 18:30 då rullas den röda mattan ut, och så blir det lite mingel och så skulle det fotas också står det.
Skriver på söndag när jag nyktrat till plus snor lite kort från Carros kamera och lägger upp!

Ha en trevlig helg nu allihopa!


Kommentarer
Skickat av: Camilla

haha jag tkt de va en sjukt bra idé. skulle jag lätt gjort om jag hade ngn att klä ut mig med ;)



vad som helst bara du inte går som häxa.

2008-10-27 @ 16:12:11
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0