Helmut !


Nu så får vi hejja på Sverige mot Portugal det ser ju riktigt bra ut än så länge iallafall, själv så tror jag att dem kommer förlora men man vet aldrig. Vi har ätit lite olika ikväll Patrik har ätit en kebab pizza medans jag tog friterad kyckling med sötsur sås!
Vi tog med oss Helmut hem eftersom Cecilia och dem inte har kanal 8 så jag passa på att leka lite med han.


Jag vill också ha en hund fast en mycket mindre en sådan som ser ut som en golvmopp ungefär! Visst är han söt ?
Det roliga är att när vi passar han och när vi har gått och lagt oss och när han tror att man har somnat så smyger han upp och lägger sig i sängen.
Så inatt tillexempel så har jag inte hört honom men på morgonen så ligger han nere vid fötterna.
En gång så hade Patrik vaknat då hade Helmut legat med röven mot hans ansikte det tyckte jag var en bra start på morgonen!














Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0