Uppdatering!

Dålig på att skriva igen menmen kan inte hjälpas.
Kan dra lite snabbt vad jag har gjort.


Fredags
          - Så var jag med Malin vi hade jätteroligt, fick prova på att spela guitar hero tror jag det stavas.
Gick inte alls så bra i början men sen gick det bättre, måste säga att Malin var grym på det!
Måste vara med henne snart igen!

Lördags:
          - Så var vi hemma hos Cecilia och Maik och åt middag det blev kalv och potatis med någon röra i det var jättegott iallafall. Hon brukar laga god mat!

Söndags
          -
Så jobbade vi från klockan 8-12 inte så länge men pengar som pengar och sedan efter det så åkte vi till Väla som jag bara älskar hittade en väska för en gångs skull min andra som jag fick av Patrik i julklapp kissade ju Bosse ner.

Och idag så har jag fått gå hem från jobbet, det känndes faktiskt jätte tråkigt men jag fick ont i huvudet redan igår trodde verkligen det skulle sprängas så jag gick och la mig något lunda tidigt tog förståss två alvedon, och det var ju över på morgonen men kände direkt när jag hade ätit frukost att huvudvärken kom tillbaka, fick ta en alvedon till men det hjälpte inte.
Det dumma är att jag måste till väla och handla en bh utan band och ett par strumpebyxor men jag får ta det på fredag efter jobbet!

Här är väskan iallafall 349 på Accent!



 




Bosse mitt hjärtegull


Kommentarer
Skickat av: gisela

vilken söt liten katt!

2008-10-22 @ 15:26:22
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Skickat av: Camilla

jag ska plugga i tre år nu :P så de e endel. men än så länge e de bara kul med helsköna klasskompisar :)



har ni en ny katt????

2008-10-22 @ 21:42:20
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0