1&6Månader


Ja då var den dagen också förbi i torsdags så var det våran dag
Patrik frågade när jag skulle sluta på jobbet såsa jag runt fem då sa han okej sen så hörde jag att han ringde någonstans och bokade bord. Jag misstänkte SteakHouse i Helsingborg för det är mitt favoritställe.
Och visst var det de jag åt en oxfileplanka och Patrik åt någonting som jag inte kommer ihåg. Min planka var godast !
Jag hann inte ge Patrik någonting men den dagen kommer !

Nu är jag/vi hos hans mamma och passar Helmut tills på tisdag för dem är i Tyskland
och det är så kallt här men man vänjer sig. Vi håller på och har maraton med sägong 3 av Prison Break och ikväll blir det också pizza!
Igår så var vi hos Nova, jag satt och lekte med henne på golvet och som mamma ingela säger så kommer hon snart att krypa hon pötter sig bakåt nu iallafall ser lite roligt ut.

Nu ska vi till Klippan och hämta lite saker
Hejsvejs

Kommentarer
Skickat av: .sandra

Grattis :)

2008-10-16 @ 20:10:45
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0