Varför?

Nu blir det ett till inlägg idag.

Men jag har absolut ingenting att göra Patrik har gått och lagt sig och här sitter jag pigg som en lärka.
Jag tänkte spela på
king.com lite det är ju min nya hobby nu när jag är hemma. Har hittat mitt favorit spel där.

Hur vet man vad kärlek är ?
Jag tror det är att det spelar ingen roll hur himla arg man är på sin partner, man vet ändå att man har personen på samma ställe att ingenting ändras även fast  man bråkar. Och att man låter varandra vara sedan är allting lugnt igen och man kan prata ut.
Jag är iallafall jättekär i min pojke och jag hade aldrig kunnat se mig utan honom 1 år och 9 månader har gått och jag älskar varje minut med honom.

Godnatt här är ett kort på mig när jag är full som en kastrull tror jag för jag minns inte att kortet är taget vi skyller på   malin <3





Kommentarer
Skickat av: Michaela

jag känner lika dant med min man fast vi bårkar så vet man att allt är bra efter ett tag bara att man går dörifårn ett tag:P jag tycker du är välrigt het på det fotot:P

2008-11-13 @ 11:49:21

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0