Sara my love!

Var bara tvungen att skriva ett inlägg om dig / oss
För nu har vi pratat extremt mycket sista tiden och jag är bara glad att du vänder dig till mig!

Vi har nu vart vänner sen vi gick med leksaks gräsklipparen på gräsmattan och sen dess har det bara vart en fin vänskap, visst bråk också men som alltid går över.

Mina största minnen med dig är gymnasiet,festerna som alltid spårade ut men som var så jävla kul allt folk vi träffade och livet bara lekte. Sommaren i falkenberg ja det finns massor!

Med detta vill jag bara säga att jag älskar dig du är min bästa vän  iallafall och jag finns alltid här vilket du vet
Och nu snart fyller snuffsan 20 år!

Lite gammalt kort menmen!


 





Kommentarer
Skickat av: sara

Du är så söt gumman.....vi har haft mycket skit men vi har alltid fixat det.

Du ställer alltid upp, vad det än är.



Älskar dig pusssss

2008-11-10 @ 16:57:09
Skickat av: Din hoe

hahaha såg det nu, hotzone loggan på kortet! fan va illa!

Fint med all brunkräm och min piercing ju haha.

Nä har fan börjat köra på brunkräm igen, massa smink är det bästa!



ps: saknar dieseljeansen och luvtröjjorna, fyfan vad porriga vi var!

2008-11-11 @ 10:05:26
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: Michaela

VAd sött=) ni träffas inte alls lika mycket nu väl när du bor här nere?:( tråkigt!!

2008-11-13 @ 11:50:58

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0