Nyår?

Här är mina tre favorit klänningar som jag funderar på, mest den första
Är jag konstig som redan tänker på vad jag ska ha på mig till nyår?
Jag är sådan människa att ska jag göra något så ska allt vara planerat och klart lång tid före.
Eller hur Sara ?! haha

Alla tre finns på Nelly och dem ligger mellan 299 - 1200 kronor.
Vilken tycker ni ?








Måste tillägga att dem ringde från Telenor idag också om en ny telefon, självklart sa jag!
Och bestämde mig för HTC Diamond, bad dem att ringa tillbaka imorgon var bara tvungen att kolla lite med min mor först, me så ja nu blir det ny telefon också.







Kommentarer
Skickat av: Natasha

Jag jobbar som telefonförsäljare fast söker väl lite nytt oså ;D

Okej, bra att du trivs som hemmafru då.. Blir det inte lite ensamt?

2008-11-19 @ 22:21:01
URL: http://wannabetash.blogg.se/
Skickat av: Izabella

Jag tycker definitivt den första bilden av klänningarna var snyggast!

2008-11-20 @ 13:55:35
Skickat av: .sandra

Jag har också börjat titta på kläder till jul och nyår, så jag tycker inte alls att det är för tidigt. :)

Jag tycker nog att den första svarta är finast. Men den silversvata är kanske mest nyårig, eller så. :D

Och från din kommentar på min sida, vilken klänning menade du att du tyckte va cool?

2008-11-20 @ 15:51:42
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: Lovisa

Nrelly har bra kläder! Jag brukar mest beställa trosor och så därifrån, men det har även blivit en sveamössa och linnen! :)

2008-11-20 @ 16:52:15
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Skickat av: eja

fin mobil:) jag har redan köpt nyårsköänning:D den översta va snygg men lite vardagglig typ sen den i mitten var snygg och den längst ner mest nyårsaktig:D

2008-11-20 @ 18:58:49
Skickat av: JT

Alla klänningar är bra val! =)

2008-11-23 @ 19:27:07

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0