Kyla

Idag är det riktigt kallt ute, vi är nu hos Patriks mamma och byter från sommardäck till vinterdäck.
Patrik var jättenära att köra av vägen igår berättade han, han hade glidit ut i vägkanten och precis fått fäste. Lite obehagligt kanske.


Idag ska vi köra och hämta Patriks syster och hennes husband dem ska på julbord med hennes arbete. Det blir en körning till Hasses Lada som ligger vid Båstad, så det blir en lite bit menmen.

Beställde också den första klänningen som jag visade tänkte ha den på fredag när vi ska fira Sara då blir det utgång såklart. Ska bli roligt för nu var det ett tag sedan jag var med henne.

Nu har jag absolut ingenting mer att skriva om så jag skriv



Kommentarer
Skickat av: Anonym

ja det är riktigt kallt ute men lite mysigt nu när solen skiner också:D

2008-11-23 @ 17:36:49

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0