Julshoppat

Sådär ja då var några julklappar avklarade.
Köpte till mina två småsyskon Mollie och Michaela, mormor, morfar och till lilla Nova.
Sedan självklart handlade jag lite smycken till mig själv Patrik tyckte inte alls om det men inte han som ska bära det.
Handlade present till Sara också så klart ska ju till henne på Fredag, jag blev jättenöjd hade lite panik först vad jag skulle köpa men sen så blev det jättebra till slut!
Sen var det snabbt in på IKEA Patrik skulle ha tag i två ramar att hänga upp sina fotbollströjor i ( Manchester Unitdet, Werden Bremen ) tror jag det sista laget hette.

Jag börjar bli lite orolig nu för min klänning har inte kommit ännu för passar den inte så måste jag ju snabbt åka in och hitta någonting annat.

Fick sms utav Sara precis att hon är på bra humör för hon sitter och lyssnar på ABBAs Dancing Queen och jag måste säga att kan man bli på bättre festhumör med någon annan låt än denna ? Så självklart ska det önskas Abba på fredag! Och Sara jag tar med mig kamera !

Vad har ni för något som ni blir på festhumör utav?

Här är lite kort som har gått med åren! ( Tryck gärna på dem )






Kommentarer
Skickat av: Roger

Jadu, köpa julklappar och sånt... Usch, blir inte mycket utav den varan i år... :D Har ingen flicka att handla till så det är lugnt... :)



Well, bara komma hem till mig... Få min goda fördrink och sen lyssna till mitt grymma system och välja bland min enorma låtlista så är festen igång och alla är på gott humör.. ;)



/Rogge

2008-11-26 @ 11:23:55
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Mördare

jag tror faktiskt att jag måste döda dig nu när du lagt upp kort på mig när jag har ögoninflammation och mina eyes ser heeelt psyko ut. Synd att jag inte har kvar din mongoloyd bild....då jävlar säger jag. Hämd!



Haha vi blir på extra bra partyhumör när det bara är VI på förfesten så vi håller den hos mig nu darling.



BTW fan va kul jag hade det i bussen, lyssna på abba kolla på durim haha, klot och sen såg jag mit ex nasse också...höll på o dö av garv hahaha. sweet.



Nyfiken på min presentoo, puss

2008-11-26 @ 23:29:02

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0