Julpynt

Godmorgon allihopa.
Julen närmar sig med stormsteg som sagt och jag har ingen aning om vad jag ska handla till Patrik
Vi diskuterade häromdagen om vi skulle strunta i att köpa varandra något och istället boka in hos på ett hotell i Danmark  över en helg. Vi får se det kanske blir både !
Men i lördags så var jag med Patriks syster Carro inne i Helsingborg vi stack in på Rusta där dom har all skit verkligen.
Men jag hittade en jättefin adventsljustake. Ingen aning om stavningen! Hitta en gardinkappa till köket också men jag tog den aldrig. Men den här staken passar perfekt in i vårat svart/vita sovrum.

Sen har vi ett litet dilemma, Patrik vill inte ha gran och jag vill ha gran.
Hur ska jag göra ?




Kommentarer
Skickat av: Roger

Inte ha gran, det är ju ett måste... :) Till och med jag ska ha det i min ensamhet... ;)



Julpynta, ja det får man också göra... Allt på egen hand.. :)

2008-11-18 @ 11:33:10
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Malin

Ja man måste för bövelen ha gran. :)

2008-11-18 @ 12:11:35
Skickat av: Ellinor

tvinga honom! ingen riktig jul utan gran för fan! :O

2008-11-18 @ 19:13:10
Skickat av: du vet vem jag är

2008-11-18 @ 19:39:27
Skickat av: du vet vem jag är

Jag har fan samma problem! Johannes vill inte heller ha gran men jag SKA ha en julegran...så är det bara!

Har iaf lyckats med att tvinga honom att lova att vi ska baka pepparkakor tillsammans....det var inte så svårt som jag trodde att övertala honom haha.

2008-11-18 @ 19:41:00
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0