Jävla as

Jag har precis kollat på filmen " World trade center".

Det är nu 7 år sedan World Trade Center rasade samman och tog med sig 2049 människors liv.
Endast 20 personer räddades ur det som fanns kvar av de två tornen.

Jag satt och grät i den här filmen, flera av er har säkert sett den och tycker jag är jätte löjlig.
Men jag tänker hela tiden att när fan ska alla krig ta slut.
Vad är det för människor som sitter och planerar i flera år hur dem ska ta livet ur oskyldiga människor.
2049 människors liv togs ifrån dem den 11 September 2007. Hur jävla sjukt är inte det.
Fyra flygplan kapades den dagen, två av dem flög in i de två tvillingtornen det tredje kraschade i USA-s försvarshögkvarter Pentagon  och det fjärde kraschade på ett fält.









Vad tycker ni om det här!?

Kommentarer
Skickat av: Lovisa

Åh, bra P-tips (päron)! Tack så mycket! :)



Vad ska du göra idag?

2008-11-21 @ 05:47:01
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Skickat av: Malin

Jag tycker det är förjävligt.

2008-11-21 @ 10:32:37
Skickat av: Camilla

krig kommer alltid att finnas. det finns alltid folk som är missnöjda, vill ha mer o bestämma över andra.

2008-11-21 @ 10:52:09
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Roger

Det trista är ju att flera tusen människor dör dagligen... :-( Mycket beroende på USAs sätt att agera i världen, därför hände denna hemska händelse som är helt sinnessjuk. Men USA måste sluta att agera på egen hand som någon sorts världspolis, annars lär det ske något ännu värre i framtiden...



Men en bra film är det...



2008-11-21 @ 13:19:07
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: kristoffer

vet du hur länge en neger kan hålla på en skit ?

nio månader ;)

2008-11-24 @ 13:01:34
Skickat av: kristoffer

kan ja låna prison break ?

2008-11-24 @ 13:02:02
Skickat av: JT

jag håller med det roger anser.

Bra film, men min sympati går inte till USA.

2008-11-25 @ 23:05:25

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0