Helvete!

Gud vad jag är dålig på att designa, jag kan verkligen ingenting om det här.
Någon som vill vara snälla och fin justera lite.


Vet ni vad jag vaknade till idag ?!
SNÖ! Det var så fint jag älskar snön!
Idag ska jag till banken och fixa mitt Visa kort, för det krånglar rätt så ordentligt, sedan ska jag till sportaffären och till sist tänkte jag sola, det börjar bli dags för det nu den här årstiden.



Här är lite bilder från Ladies Night I Malmö har vart lite seg men men bättre sent än aldrig, man fick tyvärr inte ta kort under showen. Men väl värt att åka på igen nästa år!
Tryck på bilderna!


















Kommentarer
Skickat av: Sara

hehe söt du är, byggmatte e fan het också....mmmm

2008-11-17 @ 12:39:01
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0