Godmorgon

Då var jobbet slut i fredags dags att börja söka nytt, någon som kan hjälpa mig in på något? alltid lättare genom kontakter!

Men anledningen till att jag är uppe just nu så här tidigt är för att Maik var här och lämnade Helmut, ska nämligen passa han hela dagen fram till klockan 16.
Ska ta med han ut på långpromenad tänkte jag.

Helgen gick ju jättebra behövde inte alls oroa mig, fattar inte varför jag gjorde det antagligen för att jag absolut aldrig vill vara utan honom.
Men jag hade jättekul med Malin, dem kom ju hit före och sen drog vi in vid elva och gick och drack på en liten bar sedan var det krogen som gällde och jag tyckte det var jättekul.
Men sen var det inte så mycket mer som hände var bara lite problem med att komma hem menmen, Malin sov över också och det tyckte jag var jätteroligt!

Hoppas att det finns lite bilder från kvällen från Malins kamera!

Nu ska jag äta frukost.!

Kommentarer
Skickat av: sara

Sa ju att det skulle lösa sig darling! Fan måste också ha ett nytt jobb nu.....panik!!!!

2008-11-10 @ 11:07:49
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0