Gina Tricot

Idag har det varit en blåsig dag.
Jag har vart med Malin inne istan och handlat lite kläder. Eller ja två tröjor och ett skärp.

Måste skriva lite snabbt och kort om Gina Tricot det är ju hur bra som helst !
Dem har verkligen allt, för fest,hemma,och till vardags.
Idag köpte jag iallafall en lång skjorta en vit 249 kr
Sedan ett skärp från Vero Moda ett brunt, och sedan självklart kunde jag ju inte komma hem tomhänt till Patrik så han fick en rätt så dyr tröja från Brothers! Ja jag kan vara snäll ibland.

Tyvärr så hade dem inte uppe skjortan på Ginas hemsida men ska ha på mig det nu nästa helg när patriks mormor fyller år, då slänger jag upp ett kort om inte tidigare !

Och då var det en ny telefon på väg till min brevlåda det blev den HTC Diamond den är ursnygg tycker jag.

Tack malin för idag!



Kommentarer
Skickat av: Malin

Tack själv! :)

2008-11-20 @ 17:39:58
Skickat av: Lovisa

Har du shoppat många gånger från den sidan? :)

2008-11-20 @ 17:46:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Skickat av: michaela

ja i love gina handlar väldigt ofta där, men det går i perioder när dom har snygga saker:D

2008-11-20 @ 18:55:57
Skickat av: Lovisa

Okej, tack för utklädnadstipset! :)



Jaså, gick det inte att handla? Vad konstigt.. Jo, en del är ju dyrt, men de har alltid en kategori med rea-plagg så där brukar jag alltid hitta någonting! Dock hgar jag bara handlat där två eller tre gånger, men dom har bra saker! :)

2008-11-20 @ 19:05:27
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Skickat av: Nicke

HTC Diamond är sweet jennifer, den har massa balla funktioner, Jag köpte en HTC Touch pro, storebror till diamond, men det e typ samma lur, bara att Touch pro har tangentbord. I början lär du nog tycka det e krångligt o skriva med den, eftersom allt görs på touch skärm, men det e bara en vanesak, snart behärskar du den. Och touchflo 3d gränssnittet i den e fucking amazing :P you'll like i hope :) allt bra annars? tycker du kan slå en pling nån dag. - nicke

2008-11-20 @ 20:40:26
URL: http://fwyh.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0