Fest ikväll!

Just nu håller jag på och städar för fullt.
Väntar på att malin och en annan ska komma hit, sitta och dricka lite för att sedan senare ikväll åka in till Helsingborg för att gå ut någonstans vi vet inte riktigt ännu.
Men jag längtar faktiskt till dem kommer hit, för jag hatar att vara ensam sedan så vil jag börja dricka tidigt också!



Patrik har ju åkt till sin fotboll för att sedan gå ut, jag försöker hela tiden att inte tänka på det så min hantering av det är att städa konstans. Just nu har jag bara toaletten kvar!
Men jag litar på honom självklart.

Men nu ska jag gå har lite kvar här hemma som sagt sen ska jag gå in i dimman :)




Kommentarer
Skickat av: Roger

Låter som om det kan bli farligt, med alkoholen alltså... Själv ska man ha en lugn kväll faktiskt...



Mår inte alls bra för tillfället, men som man bäddar får man ligga...



Ta hand om dig Jennifer.



Krams

/Roger

2008-11-08 @ 16:30:11
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Camilla

varför e du så orolig? han e ju med sitt fotbollslag!



jag ska inte göra ett skit. var lite ironisk där :P

2008-11-08 @ 19:32:56
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: EJA för faaan

jag vill ocksaå feeesta vi som skulle festa när jag kom hem så blir man sjuk jävla piss detta alltså!!!

2008-11-13 @ 11:52:55

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0