Dags

Ja då ska man in i duschen nu så att håret hinner torka tills ikväll.

Sara har vart och handlat spriit på bolaget så det är fixat iallafall känner på mig att denna kvällen kommer bli helt perfekt.

Dem ringde från komunen idag med och dem vill träffa mig nästa onsdag klockan halv tio det är på ålderdomshem och det är jag så glad för, för det är verkligen det jag vill jobba med ingenting annat.
Så nu ska jag hoppas på det bästa tills nästa onsdag, men det ska nog gå bra.


Nej nu ska jag in i duschen sedan diska lite och hänga fram kläderna och sminket och smyckena som ska på ikväll.

Vad ska ni hitta på ikväll?!

Vill bara skriva också som ni nog alla vet,
Jag har världens bästa povjkän och jag vil aldrig vara utan honom 1 år och 10 månader snart.
Det har vart mitt livs störtsa ävenyr att flytta ner hit från Borås till Skåne, men allt har bara vart positivt.

Jag älskar dig Patrik du är den jag vill åldras med och som vi alltid säger
Nenni och Patrik i hundra år och även där efter<3





Kommentarer
Skickat av: Roger

Naaaaaw, så gyllit... ;) Klart, alla vill vi att det ska hålla livet ut... :)



Hoppas ni får kul ikväll... :)

2008-11-28 @ 12:23:34
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Malin

Hoppas du får skitkul ikväll :D

2008-11-28 @ 12:25:52
Skickat av: kristoffer

sååååååååå nöjd xD

2008-11-28 @ 12:29:43
Skickat av: Emelie

tänkte bara säga att jag hittade bilder på dig på min dator som du kanske vill ha? det är nog caroline som tagit dom hemma hos dig med min kamera :)

2008-11-28 @ 22:28:49
Skickat av: eja

så söta ni är:D hade ni rolig nu när sara va nere?

2008-12-01 @ 10:34:51
Skickat av: syster

åå näe vad kul :D . se till att jobba massa nu då o se till att pallra dej upp hit sen !!

2008-12-03 @ 11:13:34

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0