Är detta sjukt eller normalt i dagens samhälle?

Sara visade mig en så hemsk sida idag att man börjar undra vart världen är på väg.

Har den här tjejen inga vänner,familj som bryr sig om henne. Anser psyk att detta är normalt att det inte går att göra någotnig åt det här?
Jag hade vart livrädd om någon utav mina vänner råkar ut för en sådan här " sjukdom ".
Det första jag hade gjort var att prata med hennes/hans föräldrar hade det inte fungerat så hade jag tvingat in personen i sig på psyk avdelningen. För det här kommer ta hennes liv någon dag.

Man hör så ofta att det är folk som skär sig, men att det skulle gå så här långt har jag aldrig hört/sett.

Ni som inte tål blod ska helst låta bli att kolla.

Berätta gärna vad ni tycker om sådant här?!

Tryck här





Kommentarer
Skickat av: Izabella

riktigt vidrigt, tycker den där ska söka hjälp asså. höll på o kräkas av o se de där.

2008-11-19 @ 14:08:52
Skickat av: Amire

Det här var det vidrigaste jag sett jag döööööööööööööööööööööör, att detta kan hända någon!!! människan behöver världens vård! :(

2008-11-19 @ 14:13:59
Skickat av: Camilla

hon lär må riktigt dåligt..

2008-11-19 @ 16:28:31
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: .sandra

HJÄLP! Fy, mår illa av att se det. :S

2008-11-20 @ 15:49:20
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0