TREVLIGT

Igår var vi hos Patriks mormor och åt middag, och jag blev så himla mätt, åt alldeles för fort så det var nästan som att jag inte orkade äta glass efteråt
La mig och vilade ungefär en 20 min, sen så slank glassen ner så fint. Och den är så himla god.

Kom hem och myste lite innan vi skulle vidare till ängelholm, hem till Anette och Tobbe på en liten fest.
På vägen dit så fick vi ta med oss Peter som också skulle dit
När vi kom dit så var det fram med alkoholen och sätta sig ner och ta det lugnt. Samtidigt tittade vi på Real madrid mot valencia tror jag det var. Tråkig match ville ialla fall att Real skulle vinna.

Efter ett tag så bestämde dem sig för att gå ut, så vi åkte hem eftersom att Patrik skulle upp och jobba nu idag.
Blev nästa lite rädd när Patrik körde, för innan vi kommit ut ur Ängelholm så var det en isbana på vägen och vi gled ganska så bra där riktigt obehagligt.

Så nu idag ska jag bara ta det lugnt och vänta på Patrik och lägga mig under filten och kolla på tv-n
Och jag måste ta reda på också när Prison Break säsong 3 kommer ut på dvd. Finns det något bättre?


Bästa serien  och finns det någon godare glass än den här,självklart så slank den ner


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0