SJUK

I förrgår vaknade jag med en upptäckt av att jag har fått min värsta sjukdom som man kan få här i Sverige tycker jag förutom alla dem där sjukdomarna som man ej kan bota i detta Sverige vilket jag tycker är väldigt dåligt att dem ej kommit fram till en lösning där dem tex kan minska antalet hjärt/kärl sjukdomar. Jag menar det rammlar in pengar till dem genom alla fonder som dem har och galor tex det kommer in flera miljoner Svenska kronor.
Läste att en undersökningsmaskin där man kan upptäcka om man i senare ålder kommer att få dåligt hjärta kostar över 1 miljon svenska kronor det är helt sjukt
Men jag har bara fått symtom på Lunginflammation, gör riktigt  ont när jag tar andetag. Och speciellt när man ligger ner tex i soffan och när lugnorna  trycks, då är det ej lätt.

Igår så fick jag gå hem från jobbet  gick verkligen inte att koncentrera sig på det man gjorde ögona i kors nästan och visst vart jag jättevarm.
Patriks bror Andreas och hans flickvän Ingela och lilla Nova som kom till världen den 25 feb kom och hämtade mig från jobbet så jag kunde få komma hem och vila upp mig.

Klockan 17:00 kom Sara till oss, Johannes hennes kille skulle träna innebandy och Patrik skulle träna fotboll så det blev en trevlig tjejkväll.

Idag hag jag ju självklart också stannat hemma tänker inte jobba förräns jag känner mig helt frisk, men det var någonting som kunde muntra upp mig psykiskt ialla fall och det var posten som innehöll våran TaxFree katalog till flyget. Där i fanns det massa gott och massa äckligt men även saker som luktar jättegott så den ska jag studera nogrannt.

Jag har även beställt ett par "hemma" shorts tyckte det kunde behövas så slipper man gå i dem där fula mukis byxorna här hemma, och även en tröja. men jag kan ju inte beställa till bara mig så Patrik blev en tröja rikare




                       
En vardaglig tröja, kan behövas det också från H&M




Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0