PÅSK!

Iförrgår så var vi hos Patriks pappa och åt middag, det blev en smaskig potatisgratäng tillsammans med köttfärs.
tyvärr så tyckte jag att den var alldeleds för stark så det blev bara en portion för mig.
Men det blev en massa godis framför Let´s Dance lite senare.

Jag måste få skriva om det här.
Tittade på ett skitprogram häromdagen men jag slog över mellan kanalerna och hamlade på detta, tror det är SVT1 som har programmet "Debatt" då jag fick syn på Ebba Von Sydow så jag antog att det hammlade om mode så jag stannade kvar. Och visst var det det och även hon "Blondinbella" som skriver modeblogg var där.
Debatten handlade då iaf om att några var för shopping och andra var emot.
Det var någon komiker där som påstod att "blondinbella" får folk som inte har de inkomsterna hon har att hon får dem att må dåligt eftersom att hon skriver om allt dessa mode och folket då läser.
Sen satt det en viss Vetterstrand tror jag att hon heter från något parti, hon menar på att Svenska flickor handlar alldeles för mycket kläder (dyra) och att Ebba von sydow och blondinbella var två personer som lever i en fantasi och att det inte är konstigt att barn får självmordstankar och att de mår dåligt när dem läser deras blogg.

Snälla, låt folk handla vad de vill det är inte så att de här två tjejerna har fått pengarna gratis de har också jobbat ihop sina pengar självklart går dem och handlar vad dem vill.
Det är bra för Sverige bra för industrin att Svenska folket handlar sen om det är kläder eller sprit sak samma konsumtionen går upp!


Kommentarer
Skickat av: Jenny

Ne jag hade ingen aning, men om man tänker efter så har jag inte sett dig på ett jävla tag =)

2008-03-23 @ 20:31:13
URL: http://jennythoren.blogg.se

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0