6DAGAR

Nu är det 6 dagar kvar, det närmar sig.
Nu kommer det bli så att jag räknar ner här inne för Patrik tycker att det är det ända jag pratar om, men vadå jag längtar ju så himla mycket.
Har suttit och tittat på väderprognoserna på tv4.vadret och där står det att det är regn och åska hela veckan ut i Phuket. Då blev jag helt förskräckt och letade vidare om man kunde få se hur det ser ut där, så jag letade upp en sida där dem har live web kameror upp så man antingen kan se över havet eller inne i stan.
Och visst hittade jag det, och det stämde inte alls överens med väderprognosen för där sken solen och det jag kunde se var ett ynkligt litet moln så det muntrade upp ganska rejält.

Och nu är det min sista dag på mitt jobb på Fredag 28/3, ska både bli skönt och riktigt tråkigt
ska bli skönt att vara ledig lite men sammtidigt så måste ju pengarna rulla in någonstans.
men fick ett trevligt samtal idag och jag ska på arbetsintervju imorgon men vart än säger jag inte beror på om jag får det eller inte. I början när jag flyttade ner hit så var meningen att jag bara skulle vara på jobbet i 2 dagar eftersom att dem behövde extra hjälp, men se jag är fortfarande kvar och det har gått 8 månader sen dem två dagarna. Så sakna stället kommer jag absolut göra.


Ett väldigt bra Citat:
Tiden förändras inte, vi förändras 
Amor vincit omnia

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0