3Dagar.

Nu är det bara 3 dagar kvar

Och igår var det min sista dag på Nils Hanssons Åkeri, mycket tråkigt.
Precis innan jag skulle åka hem igår vid 20:00 från jobbet så berättade en arbetskompis om hur det var när han var i Thailand.
Och han sa då att det var helt perfekt, tex ett stort träd som de hade gjutit in så det var en restaurang ( i trädet ) det tyckte han var häftigt och alla de härliga människorna.
Men ska inte tjata så mycket mer om Thailand men jag ska i alla fall börja packa lite smått för sen idag och imorgon ska gå åt till stor städning.
Men vad ska man ha med sig?
underkläder,någon klänning, sin bikini sin tandborste ja sen är det väl praktiskt taget ingenting mer, menar allt är så billigt där nere.

Så nu har jag bestämt mig att jag skriver nästa gång jag är i Thailand och lägger upp lite mysiga kort.


Amor vincit omnia Patrik

image14

Kommentarer
Skickat av: Sandra

ha det så trevligt på resan :)

2008-04-01 @ 09:17:01
URL: http://ordavsandra.blogg.seblogg.se

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0