UTAN DIG

I fredags så åkte vi till helsingör med Patriks mamma.
Det var jättemysigt eftersom att vädret var perfekt. Jag handlade ingenting förutom pollen medecin och halsband och örhängen på glitter.
patrik handlade BjörnBorg kalsonger annars så gick vi bara runt och strosade.
Kul att hitta på någonting innan man ska åka iväg.

Så i lördags så åkte vi upp till Borås, jag var jätteledsen med tanken på att få sova utan honom.
Vi var i knalleland igår på förmiddagen och Patrik handlade skor på InterSport jag hittade ingenting.
När vi kom hem skulle Patrik åka nästa direkt och jag la mig i sängen och fick tårar i ögonen, allt skulle kännas så ovant att inte ha någon som håller om en när det vart någon som gjort det det senaste 1 och ett halvåtret så jag kunde inte släppa tanken och det gick över till gråt.
men hade min plutt som låg och torkade tårarna och som till sist fick mig att tänka på annat. Så när han väl skulle åka var det någotlunda lugnt men självklart kändes det en klump i magen som sa låt han inte åka.
Men vi ses till helgen Älskling.

Idag ska jag in till stan en stund ska unna mig själv en heldag på stan måste hitta en snygg klänning
Jag hittade en på www.nelly.se igår natt men det var oerhört dyr. Får se vad jag får i lön menar jag fyller år snart. så kanske kan leva lite fattigare någon vecka om man köper den.
Nu ska jag börja göra mig iordning äta frukost och ta medecin.



Kunde tyvärr inte spara bilden så fick bli en länk till den http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=108066&qProductColorId=65&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigation
Group=&qBrand=&qClass=3&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=13&scrollBarSelectedIndex=147&qFilterType=0

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0