Torsdagskväll

Imorgon är det Torsdagskväll här i Borås vilket innebär att det kommer någon artist och sjunger.
Jag och Sara tänkte gå på detta och dricka lite bir, men sen så ska man upp och jobba kvart i sju dagen efter men det ordnar sig alltid. Blir bara en trevlig kväll tillsammans med Sara.

Idag köpte jag klänningen en BH och lite smink blev lite osäker på klänningen den som jag ville ha fanns inte här i borås så köpte en annan men vafan den var söt i allafall.
Gick med Mollie min syster i knalleland då jag sa till henne att vänta här nenni ska bara kolla på en bok när jag gick tillbaka var hon borta. För helvete tänkte jag sprang som en stucken idiot och leta där men hitta henen inte, tills hon till slut kommer lugnt och säger jag var på toaletten.
Gillar inte sådanna situationer.


Om man tänker att fan vad kär jag är i en kille men det är ändå något som fattas men man kan inte riktgt komma fram till vad det är.
men så fort man lämnar personen så märker man att man har verkligen allt hos den här personen.
Menar när jag är här i Borås visst har jag skitkul som tex när jag var med Ellinor på harrys inget fel på det men man känner ändå att min andra hälft är inte med han är hemma. Så jag försöker se det positivt att när jag jobbat färdigt här så kommer jag hem och då har vi all tid tillsammans Älskar dig Patrik Gubben

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0