Student.

Nu har jag precis kommit hem från att titta på alla studenterna.
GRATTIS Johanna!
Igår kom jag hem igen till min älskade Patrik.
Kom fram till Ängelholm 19:45 ungefär så då mötte Sara mig och vi drog och tog en chokladkaka och hon drack en juice på Espresso house sen drog vi vidare och satt ute och tog en öl, jättemysigt hade regnat här nere hela dagen men då när vi satt där var det sol.

Patrik hämtade mig 21:30 ungefär tror jag klockan var, vi drog på McDonalds och jag fick köpa mig en BigMac CO sen åkte vi hem och somnade så gott som direkt, båda hade jobbat tidigt..


Så nu ikväll ska vi till Johannas student "kalas" ska bli trevligt ska bara vänta nu på att Patrik kommer från Väla skulle dit och köpa present till henne sen så ska vi så gott som åka med en gång.

Trevlig Helg!

Och GRATTIS kära kusin Jessica på Studenten förlåt för att jag inte kan komma.



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0