STAN

Idag har jag gått på stan från klockan 14:00 till 17:00 missade bussen tjugo i sex och fick vänta till tjugo i sju men mamma kom och hämtade mig så det blev alldeles perfekt.

Jag handlade ingenting men jag hittade massor känns som om att jag vart inne i alla affärer, affärer som jag inte visste fanns.
Träffat massa människor Evelina min gammla granne tex det var trevligt.
Jag hittade ett par jättefina shorts åt patrik funderar på att köpa dem nästa vecka så kan han kanske ha dem på midsommar...
när jag väntade på mamma gick jag och köpte mig en twister glass det var så gott så.

Och Patrik du förstår inte hur mycket jag saknar dig, varenda sak jag gör påminner om dig och mig om vad vi brukar göra man ser alla par gå hand i hand och då tänker jag bara att jag längtar ännu mer tills på Torsdag då jag kommer hem igen.
Jag har verkligen hittat min kärlek
Älskar dig Patrik + att idag har vi 1 år och 2 månader.




Kommentarer
Skickat av: koivu

ni ä´r fina tsm (:

2008-07-03 @ 15:19:33

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0