Sol

Idag har jag åter igen jobbat 06:45 - 16:00 solen har skinit från och till och regnet har även det kommit från och till.
Men nu är jag hemma har redan hunnit prata med älsklingen också och jag längtar så mycket tills han kommer på torsdag natt varför han kommer så sent är för att han ska ha fotbollsträning eller match sen så kör han upp hit direkt efter den ny duschad och fin perfekt!
Mormor och Morfar kom och hämtade mig från jobbet och när jag kom hem så skulle min bror på fotbollsmatch så nu sitter jag här hemma helt ensam.

Och förlåt kalaset är imorgon så då kommer det in bilder på hennes födelsedag.
Här tog jag en bild från fönstret nu när solen skiner




Mollie (syster) när vi hade utefrukost på altanen




Måste bara tillägga att nu har jag suttit och tittat på resa var först inne att boka till Thailand hittade billigt men nu lutar det åt Egypten jättefint 4stjärnigt hotell och för två personer en vecka skulle kosta ungefär 7300 och detta är i September.
Eftersom vi har bestämt att vi ska köpa nytt kök till hösten så min lön som kommer nu den 25 juni går åt till kök sen nästa lön ungefär hälften av det till kök och resten till resa! kan ju inte bli så mycket bättre. Älskling det blir egypten.

HOTELLET

http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel+and+Apartments/Marriott+Beach+Resort.htm?Search=True&CountryTrackerId=2781&DestinationTrackerId=2883

Kommentarer
Skickat av: Du vet vem jag är

hehe den gungan har man gungat på några gånger kan man ju säga

2008-06-17 @ 19:12:32
URL: http://sra.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0