Skåne igen

Så nu var man i Skåne igen jag har inte orkar skriva pga att vi kom i lördags och körde direkt till hans mamma för att äta grillat sen där efter  var jag jättetrött och igår gjorde vi inget speciellt, glömde helt enkelt av att skriva.

Men igår så bakade jag en jättegod äppelpaj glömde ta kort på den men det blir nog snart en ny den smaskade vi oss samtidigt som vi tittade på Spanien Italien och självklart så gick Spanien vidare.


Idag ska jag åka till Patriks jobb för att sedan åka till Väla köp center tillsammans tänkte kolla lite saker till mig själv och lite inredningsaker.
Jag har inte så mycket mer att skriva eftersom det inte hänt något speciellt.
Men lovar att skriva ikväll efter väla och lägga upp på vad jag köpt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0