KURS

Ikväll ska jag på förflyttnings kurs inne i stan.
Börjar klockan 16:30 - 20:30 så mormor ska komma och hämta mig här hemma och sjussa in mig sen så kommer mamma och hämtar mig ikväll eftersom att bussarna inte passar.

När jag cyklade till jobbet igår så hade jag motvind hela vägen, jag blev så sur så jag gick av cykeln och gick en bit.
Det var precis som att vinden jävlades med mig för när jag väl hade fått upp farten så blåste det så cykeln nästan stannade.
När jag väl kom fram var jag hur varm som helst och halsen rasslade, kan bero på att jag inte motionerat på jag vet inte hur länge.
Men jag kom fram och jobbet gick jättebra det var lika roligt som förra året. 
Det är på ett äldreboende så man får höra med jämna mellanrum en och annan kommentar.

Imorgon ska jag åka hem igen men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till stationen, det är ingen buss som passar och mamma och dem kan inte köra mig för dem ska till min kusin Jessica på student, vilket jag också borde göra men jag visste inte att den skulle vara efter att jag bokat biljetten. Så antingen får det bli taxi eller cykla, Taxi lät mest intressant.

nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning kan kanske skriva ikväll om hur det gick eller så skriver jag imorgon

Här är jag och min kära MORMOR.




Nu har jag vart på förflyttningen, det var ganska mycket att tänka på när man lyfter de gammla.
och för att man inte själv ska skada sig när man lyfter/förflyttar dem.
Kom hem och möts utav Turkiet - Schweiz och tittade sammtidigt som jag åt grillat. Och Schwetz
leder just nu med 1-0 slut på första halvlek. 
Tror förrästen det stavas så annars så får ni skylla på Patrik.

Imorgon börjar jag 06:45 till 16:00 så det blir snabba ryck hem för att sedan åka direkt till tåget och sedan HEM!
Jag har längtat så himla mycket varje dag nu som har gått sen han åkte har känts jättelånga förutom när jag var istan.

Men nu ska jag snart lägga mig så godnatt...

Kommentarer
Skickat av: Patrik

Snart kommer du!!!

2008-06-11 @ 21:48:55

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0